2011. szeptember 4., vasárnap

Újabb születésnap

 Hétvégén ünnepeltük a születésnapomat. (Megint egy évvel öregebb lettem, s bölcsebb is talán ... :)
 A tortát Mónika készítette. Mindig tudtam, hogy nagyon sok finomságot tud készíteni, de ez a torta most nagyon jól sikerült. Könnyű, nyári, gyümölcsös, túrós, joghurtos. És látványnak sem utolsó. A lányom valahogy kiderítette Mónika címét, és összeszövetkeztek a hátam mögött. Olvassátok el a receptet nála. Köszönöm szépen újra.
Mi lányok: anyukám, én, a lányom.

7 megjegyzés:

  1. Boldog szülinapot Katám :D A torta is szép - de ti az utolsó képen :))) A három generáció, nagyon jó kép :)

    VálaszTörlés
  2. Isten éltesen Titeket, külön pedig boldog szülinapot Neked!Tényleg nagyon jó a kép rólatok! Hát igen, az a torta...hmm...

    VálaszTörlés
  3. Isten éltessen sokáig, csodás tortát készített neked Mónika , jó így együtt látni a három generációt.:)

    VálaszTörlés
  4. Isten éltessen Kata! Az ember örül ilyenkor, hogy ezt is megélhette, megérhette és bizakodik, mi jön ezután! Remélem Neked csupa szép és jó dolog! Öröm, ha így együtt lehet Mama, Anya és a Lánya! A tortád is nagyon szép, Nonókámnak megmutatom majd!Gratulálok mégegyszer!

    VálaszTörlés
  5. Nagyon sok boldog születésnapot kívánok neked!!!

    Olvastam a hétvégén Mónikánál a torta történetét, csak nem tudtam, hogy rólad van szó!:)) Gyönyörű meglepetést készített a lányod!! Nagyon szép, boldog éveket kívánok nektek!!!!

    VálaszTörlés
  6. Hencsi, Ancsika, Kati, Böbe, Erika, Marcsi! Nagyon szépen köszönöm a jókívánságaitokat. Remélem, nemsokára valamilyen munkát is tudok mutatni, de mostanság az iskolában vagyok eléggé elfoglalva. Hasonló szépeket kívánok nektek is.

    VálaszTörlés