2011. szeptember 18., vasárnap

Őszi színek

 Már nagyon hiányzott egy kis varrogatás. Az utóbbi időben sajnos nem sok időm volt a varrógép mellé ülni, de most már muszáj volt, mert nagyon hiányérzetem kezdett lenni. Még a nyáron láttam Zazáleánál ilyesmi táskát, ami már akkor nagyon megtetszett. Most megpróbálkoztam őszi színekben a háromfülű táskával. Nekem tetszik, és nagyon jól pakolható, belefér egy A/4-es dosszié, mellé pedig sok egyéb apróság. A textilbőrös kombináció az őszi esők miatt sem hátrány.
Először karabinerrel, karikákkal tettem fel a vállra akasztható fület, de lebontottam, mert nekem túl sok volt, bár így nem lehet lecsatolni. Majd meglátjuk, egyelőre kipróbálom így.

2 megjegyzés:

  1. Nagyon szép a színe, és praktikus ha három füle van, nekem is van egy vagány táskám, aminek két kicsi füle van csak, így csak kézben hordozható, viszont jó lenne rá egy nagy fül is, akkor a vállamra is tehetném. Ez így jó megoldásnak látszik.

    VálaszTörlés
  2. Kellemes szín, praktikus megoldás, biztosan kedvenced lesz ez a táska!

    VálaszTörlés