2011. január 15., szombat

"Praktikák sok gyerekhez" táska Mónikának

3 megjegyzés:

  1. Kéne egy kis segítség: hol lehet venni olyan alkatrészt, amivel a táska pántjának hosszát állíthatom? Itthoni boltokban azt állítják, hogy nem kapható. Nem akarom elhinni, miután úton út félen látok ilyennel elkészített táskákat... Köszi előre is!

    VálaszTörlés
  2. Én a varrovilag.hu oldalon nézelődtem, és innen szereztem be a kellékeket. Ha az ember Bp-en jár, akkor a boltban is meg lehet vásárolni, de ha a táskakellékek menüpontban kiválogatod a szükséges kellékeket, megrendeled, másnap már ki is szállítják. Amúgy láttam már méteráruboltban és fonalboltban is táskakellékeket.
    Ha nem tudod beszerezni, írjál e-mailt, segítek, vagy küldök neked.
    Üdv.
    eSKa

    VálaszTörlés
  3. Szia kedves eSKa !
    Ez a táskád nagyon tetszik :)
    Már Mónikánál is megcsodáltam.

    VálaszTörlés